اطلاعات بيشتر درباره شركت اي سي دي سي كالا

فروش قيمت مناسب آيفون تصويري ، جك پاركينگ ، دوربين مداربسته ، آنتن مركزي

اطلاعات بيشتر درباره شركت اي سي دي سي كالا

شروع به كار شركت

مااز سال ۸۰ تجره كسب كرديم تا بتوانيم در سال ۹۸ را سرآغاز فعاليت جديد خود براي شما قرار دهيم،درست است كه دير شروع كرديم ولي شروعي قدرتمند با تجربه و با دليل ارائه خدماتي با كيفيتي عالي و براي ايجاد اعتماد ،كه البته قطعا بهتر از شروعي ساده با تجربه پايين است ،چون ازبين رفت اعتماد را به سختي ميتوان باز گرداند .

چشم انداز شركت

تمام تلاش ما اين است كه با داشتن و حتي درافت نمايندگي هاي معتبر در زمينه سيستم هاي ايمني وحفاظتي همچون آيفون تصويري ، دوربين هاي مدار بسته، جك درب هاي اتوماتيك، راهبندها، آرام بندها، سيستم هاي الكتريكي ساختمان و دستگاه هاي ايجاد خانه هاي هوشمندو بسياري از محصولات ديگر مكاني امن را براي خريد اينترنتي شما عزيزان و همكاران فراهم كنيم. ما و تمامي گروه سي دي سي كالا اعتقاد داريم آنچه را كه باعث رشد و توسعه در آينده خواهد شد،فقط ايجاد اعتماد و اعتبار در ذهن شما عزيزان ست.كيفيت در ارائه خدمات و صداقت در فروش بهترين نوع ايجاد اين اعتماد است. بنابراين بزرگترين هدف ما در اي سي دي سي كالا نمايشي از كيفيت و اصالت كالا ،صداقت خدمات در جهت رضايت مندي مشتريان است

 

اهداف شركت

فروشگاه اي سي دي سي كالا مجموعه اي بسيار كامل و جامع در بخش كالاها و تجهيزات الكتريكي،برقي و حتي ساختماني است.اين سايت در بستر اينترنت و تحت حمايت تيم بسيار قوي از برندهاي معتبر ايراني در زمينه تجهيزات آيفون تصويري ،جك پاركينگ،دوربين مداربسته فعاليت مي كند. اين فروشگاه با ارائه با كيفيت ترين محصولات وهمچنين بت مناسب ترين قيمت و حتي بهترين نوع خدمات وقيمت در نصب و راه اندازي سيستم هاي الكتريكي توانسته است جايگاه بسيار ويژه اي را در ميان مصرف كنندگان حتي همكاران به دست بياورد.

زمينه فعاليت شركت

فروشگاه اي سي دي سي از لحظه شروع به فعاليت در زمينه عرضه سيستم هاي حفاظتي ،نظارتي و خدمات در اين سيستم نموده است، مدير و صاحب امتياز اين مجموعه تلاش ميكند در اين وب سايت همواره سعي ميكند با حذف واسطه ميان مشتري و توليد كننده و حتي خدمات و شرايط جذاب براي همكاران بهترين قيمت را اعلام كند و بهترين خدمات را به مشتريان گرامي خود ارائه دهد.

اصالت كالا ،صداقت خدمات در جهت رضايت مندي مشتريان است.

  • فروش ، نصب انواع آيفون هاي تصويري از برندهاي متفاوت
  • فروش ، نصب و سرويس و خدمات جك پاركينگ
  • فروش ، نصب ، راه اندازي و خدمات سيستم هاي نظارت تصويري ،دوربين مداربسته
  • فروش ،نصب و راه اندازي درب هاي پاركينگ
  • و ساير فعاليت ها در حوزه سيستم هاي امنيتي

اي دي سي دي توانسته در طي سال ها تجربه اي بسياري كه از پروژه هاي كوچك و بزرگ سيستم هاي حفاظت ،نظارت و امنيت مانند ،دوربين مداربسته، درب هاي اتوماتيك، آيفون تصويري، درب كركره اي، درب شيشه اي، راهبند خودرو ،را با بهترين شكل به سرانجام برساند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.